Naucz się znajdować nowych klientów przez Facebooka

Naucz się samodzielnie prowadzić kampanie promocyjne na Facebooku i znajdować nowych klientów nie płacąc za to agencji reklamowej.

Najbliższe szkolenie odbędzie się od 08 do 10 Listopada

Rekomendowane przez Startup Podbeskidzie

Warsztat i praca na kontach uczestników

Wszechstronna wiedza

100%
zdalnie

Certyfikat ukończenia

Dla kogo jest to szkolenie ?

Jedyne takie szkolenie stworzone z myślą o małym biznesie. Podczas szkolenia uczestnicy pozyskają zarówno miękkie, jak i twarde umiejętności, a nabyta wiedza teoretyczna od razu przekładana jest na praktyczny warsztat. Ewentualne problemy i trudności napotkane podczas warsztatów praktycznych są omawiane i rozwiązywane na bieżąco. Dzięki przemyślanej strukturze udział w szkoleniu nie narusza normalnego trybu pracy.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli: 

  • zatrudniasz agencję reklamową do obsługi podstawowych zadań i prowadzenia działań reklamowych z budżetami reklamowymi do 1500 PLN miesięcznie lub kosztami obsługi do 2500 PLN miesięcznie
  • prowadzisz mikro lub małą firmę i chcesz zwiększyć widoczność swojej marki na Facebooku, ale nie chcesz płacić za to agencji
  • masz lub zamierzasz zatrudnić pracownika do samodzielnego prowadzenie mediów społecznościowych i chcesz poprawić lub zweryfikować jego kompetencje

Dla pierwszych 5 uczestników cena szkolenia to tylko 450 PLN. Dla kolejnych 650 PLN. Najbliższe trzydniowe szkolenie rozpocznie się

08 listopada

Liczba pozostałych biletów w cenie 450 PLN to: 

2
sztuki

Czego się nauczysz?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o przedsiębiorcach z sektora MŚP oraz osób samozatrudnionych. Biorąc udział w naszym szkoleniu, za mniej niż równowartość miesięcznego kosztu zatrudnienia agencji reklamowej, nauczysz się samodzielnie prowadzić kampanie promocyjne dla swojej firmy. Dodatkowo zdobędziesz wiedzę jak wydajnie analizować raporty dostarczane Tobie przez działające na rynku agencje reklamowe.

Szkolenie składa się z 3 segmentów:

Wiedza miękka opisująca narzędzia i rozwiązania, wiedza twarda opisująca konkretne działania oraz część warsztatowa, podczas której analizuje się konkretne przypadki uczestników. Integralną częścią szkolenia jest podstawowy plan publikacji uwzględniający dwie wersje harmonogramu.

Poznasz narzędzia

Pierwszego dnia omówimy tzw. działania organiczne i narzędzia, za pomocą kórych będziesz mógł samodzielnie tworzyć treści i rozwiązania. Po tej części szkolenia maksymalnie wykorzystasz potencjał narzędzia jakim jest Facebook.

Omówimy m. in. :

Jaki typ konta będzie najlepszy dla Twojego biznesu

Czym jest manager firmy i czym różni się od managera reklam

Gdzie znaleźć bezpłatne, profesjonalnie wyglądające materiały i jak je dostosować do swoich potrzeb 

O czym pisać, jak planować pracę, gdzie szukać pomocy?

Nauczysz się prowadzić kampanie

Drugiego dnia skupimy się na działaniach płatnych. Dowiesz się jakie typy reklam możesz prowadzić, co Cię ogranicza, jakie są najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu reklam, jak właściwie analizować dane zwrotne.

Nauczymy Cię:

Właściwego doboru jednego z 13 celów reklamowych

Poprawnej konfiguracji reklam

Czym jest KPI i jak należy go zdefiniować

Czym są kampanie, zestawy reklam i reklamy

Które grupy odbiorców należy w reklamach uwzględniać, a które wykluczać

Przeanalizujemy problemy, które napotkasz

Ostatni dzień szkolenia odbywa się tydzień po pierwszych dwóch spotkaniach. Trzeciego dnia omówimy wszystkie problemy, które uczestnicy szkolenia napotkali, wdrażając wiedzę zdobytą w pierwszych dwóch dniach.

Omówimy dostosowanie planu publikacji do realiów danej firmy

Przenalizujemy jakość treści i wyeliminujemy ewentualne problemy

Zweryfikujemy poprawność prowadzonych kampanii reklamowych i skorygujemy podstawowe błędy

Szkolenie nie zajmie całego dnia roboczego

Po roku zdalnej nauki i pracy wszyscy już wiemy, że skupienie uwagi na złożonym temacie przez 8 godzin to fikcja. Dlatego szkolenie jest przemyślane w taki sposób, aby udział w nim nie kolidował z codziennymi obowiązkami, a grupy szkoleniowe są bardzo małe.

Nieduże grupy do 10 osób

Każdy dzień szkolenia trwa około 4 godzin, a dzień warsztatowy około 6 godzin

Dostaniesz gotowy harmonogram publikacji 

Całkowicie zdalny udział

Dla pierwszych 5 uczestników cena szkolenia wynosi 450 PLN. Dla kolejnych 650 PLN. Najbliższe trzydniowe szkolenie rozpocznie się

08 listopada

Liczba biletów w cenie 450 PLN wynosi: 

2
sztuki

Czołem

Mam na imię Levon. Będę Cię szkolić.

Jestem marketerem, absolwentem Univeristy of Wales i strategiem w agencji marketingowej SalesGenomics z siedzibą główną w Dubaju. Przekaże Ci swoje doświadczenie nabyte przy współpracy z takimi firmami jak Cartoon Network, Disney, Ariston, ADAC, Santander BZ WBK, Danone.

3 Dni

10 godzin szkoleniowych

max. 10 osób

w grupie szkoleniowej

08 - 10/11

najbliższe szkolenie

Za równowartość JEDNEGO miesiąca obsługi agencyjnej nauczysz się wszystkiego, co dla Ciebie robi agencja

Większość małych firm płaci agencjom od 500 do 1500 złotych miesięcznie za prowadzenie działań reklamowych. Nauczymy Cię robić to samemu za ułamek tej kwoty.

3

DNI

10

Godzin

10

osób

Dla początkujących

Pierwszych 5 uczestników zapłaci tylko 650 450 PLN

Cena

dla pierwszych 5 uczestników
PLN
450
PLN 
650
Zaoszczędź 30% !
3 spotkania 08-10/11
Część warsztatowa
do 10 osób w grupie
Gotowy plan komunikacji

Co inni mówią o działaniach Fundacji Startup Podbeskidzie

"Uczestniczę w spotkaniach Startup Podbeskidzie od samego początku. Uwielbiam te eventy ze względu na możliwość zdobycia bardzo przydatnej wiedzy, fantastyczną atmosferę, cudownych ludzi oraz sporą dawkę motywacji i inspiracji do działania. Polecam!"

Właściciel szkoły językowej Let's Talk

“Wydarzenia Startup Podbeskidzie są dla mnie źródłem praktycznej wiedzy. Każda impreza ma nieco inny charakter, różną tematykę. Dzięki nim spotykam kolejne ciekawe osoby działające lokalnie. To ogromna dawka inspiracji!”

redakcjaBB

Często zadawane pytania

Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa trzy dni. W pierwszym dniu skupiamy się na wiedzy miękkiej, w drugim dniu na wiedzy twardej. Trzecie spotkanie odbywa się kilka dni po pierwszych dwóch, aby uczestnicy mogli przetestować nabytą wiedzę i omówić ze szkoleniowcem napotkane problemy.

Pierwszy i drugi dzień wymagają od uczestników zaangażowania czasowego na poziomie 4 godzin dziennie. Trzeci dzień wymaga zaangażowania czasowego na poziomie 6 godzin.

Ile kosztuje udział w szkoleniu?

Pierwsze 5 osób może wykupić dostęp do szkolenia w cenie 450 PLN, kolejne osoby będą musiały za nie zapłacić 650 PLN.

Jak duże są grupy szkoleniowe?

W każdej grupie znajduje się maksymalnie 10 osób.

Kiedy odbywają się szkolenia?

Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach [data].

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie jest w 100% prowadzone zdalnie.

Jakie warunki techniczne należy spełnić aby wziąć udział w szkoleniu?

Aby wziąć udział w szkoleniu zdalnie musisz mieć:

  • Sprawne, stabilne i szybkie łącze internetowe
  • Komputer z zainstalowaną najnowszą wersją przeglądarki Google Chrome
  • Kamerka internetowa
  • Mikrofon

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się
z nami!